fredag 1. februar 2013

Anonyme Timeglass - Del 1



Meldte meg på ein konkurranse som heter Anonyme Timeglass hos Anonyme Scrappere. 
Der er det 4 oppgaver du skal løse. Den første var en fri oppgave med hovedtema: glitter, maling og minst 10 diamanter/perler. Det er jo som regler det eg ofte bruker på mine kort :) Så denne oppgaven var eg heldig med. 

Eg har faktisk laget et julekort! Falt sånn for juleserien til Pion at eg måtte bare bruke disse arkene når eg såg de. <3
Materialliste:
Bazzil: vanilla. Mønsterark: Pion Design. Utklippsbilde fra Pion Design. 
Blomster fra woc, snøkrystaller med punch fra Martha Stewart og Panduro.
Stempler fra Kort og Godt og Kreativ Hobby.
Kantpunch fra Martha Stewart. 
Halvperler fra Storyteller. 
Osteklut og gesso og glitter.
 Alle kantene er svertet med vintage photo. 


Deltar med dette kortet på utfordringer til Anonyme Scrappere: 






                  Laget plass inni til evt. bilde og personlig julehilsen

            Synes dette stempelet fra Kort og Godt er så fint <3<3


7 kommentarer:

  1. Kortet är absolut fantastiskt! Sååååå vackert!

    Lycka till i konkurransen! Och ha en god helg!

    SvarSlett
  2. Aldeles nydeligt!
    Du er sååå alsidig.

    SvarSlett
  3. Nydelig vintagekort du har laget!:)

    Junhild

    SvarSlett
  4. Dette var utrolig vakkert og takker for koselig besøk i bloggen min, klem bente:)

    SvarSlett
  5. wow....så flink du er !! :)
    Dr..lekkert altså :)
    Utrolig fint i bruntoner også så flott pyntet og herligm motiv.....knallfint ! :)

    SvarSlett
  6. For et utrolig lekkert kort! Må være noe av det flotteste jeg har sett på lenge! Virkelig nydelig!

    SvarSlett